GARANTIE & KLACHTEN

Garantie

Voor de artikelen die je bij Auckland Casuals koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Je hebt alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. Een gegronde klacht wil zeggen dat deze niet is veroorzaakt door:

  • Normale slijtage
  • Het niet of niet juist/volledig naleven van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften.
  • Beschadiging door nalatigheid
  • Opzettelijke beschadiging
  • Ondeugdelijk gebruik

Wanneer de fabrikant of wij jouw klacht beoordeeld hebben als gegrond, geven wij jou een vervangend artikel of kan je voor het aankoopbedrag een ander artikel uitzoeken. Wij bij Auckland Casuals vinden het belangrijk dat we altijd tot een passende oplossing komen. De behandeling van klacht met betrekking tot de garantie van een product, zien wij dan ook tot een mogelijkheid tot het verlenen van service. Je kan jouw vraag met betrekking tot garantie in de winkel, via e-mail, telefonisch of per post indienen via:

Auckland Casuals
Engestraat 6-8
7411 LD Deventer

Tel: 0570-612121
E-mail: info@auckland.nl

Klachten

Bij Auckland Casuals doen we onze uiterste best om jou als klant tevreden te houden. Mocht je toch ergens niet tevreden over zijn, dan kan je een klacht indienen. Elke klacht zien wij als een servicemogelijkheid. Je kan jouw klacht per e-mail, telefonisch of per post indienen. Het is ook mogelijk om een klacht in te in de winkel in te dienen. Je kan jouw klacht richten aan:

Auckland Casuals
Engestraat 6-8
7411 LD Deventer

Tel: 0570-612121
E-mail: info@auckland.nl

Nadat de klacht bij ons is ingediend, gaan wij deze beoordelen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht.